FAQ

Meest gestelde voice-over vragen.

Waarom zou ik bij THE VOiCESHOP bestellen?

THE VOiCESHOP bestaat al sinds 1995 en levert uitsluitend kwaliteitsstemmen. Voor ons is de juiste stem aanbieden tegen het beste tarief belangrijker dan de goedkoopste te zijn.

Hoe vraag ik een offerte van een stem aan?

Vindt de juiste stem via het filter en klik bij de stem op “Offerte aanvragen“. Vul het briefing formulier in. je ontvang z.s.m. een offerte van ons.

Hoeveel offertes kan ik opvragen?

We gaan voor kwaliteit en niet voor de massa. Selecteer maximaal drie stemmen voor een project en klik op “offerte aanvragen”.

Hoe maak ik een offerte definitief of bestel ik direct een stem?

Klik op “offerte aanvragen” en vul de brieving in. Je ontvang een factuur met betaallink. De opdracht is daarmee verstrekt en de stem gaat inspreken. Zodra de betaling ontvangen is gaan we over tot levering.

Wat is de levertijd van een voice-over of stemacteur?

Normaal gesproken is de levettijd tussen 24 en 48 uur. Omdat de meeste Native buitenlandse Voice-Overs zich in het buitenland wonen kan vanwege tijdsverschil dit varieren.

Kunnen jullie mij helpen met het zoeken naar de perfecte stem?

Uiteraard helpen we je graag. Omdat onze site welliswaar is ontworpen met het idee dat je zelf eenvoudig de beste stem kunt vinden, wil dat niet zeggen dat we onze kennis en ervaring niet graag voor je willen inzetten. Stuur een email naar support@thevoiceshop.nl en besschrijf het project.

 

Als de stem iets verkeerd inspreekt, kan dat kosteloos gecorrigeerd worden?

Uiteraard heb je garantie dat de tekst correct uitgesproken moet worden. Zorg wel dat je de uitspraak goed beschijft in de briefing zodat er geen twijfel is. Je kunt tevens een audiobestand uploaden met de juiste uitspraak.

Wat is de procedure wanneer de tekst achteraf aangepast wordt terwijl de stem al ingesproken heeft?

Wanneer er na levering een tekst geheel of gedeeltelijk opnieuw ingesproken moet worden zullen we samen met u en de stem overleggen wat de retake kost. Afhanklijk van hoeveel er opnieuw ingesproken wordt bieden we u een acceptabel tarief hiervoor.

Waarom moet ik vooraf betalen?

De tarieven van THE VOiCESHOP zijn scherp. Dit kunnen we doen door processen te automatiseren. Tevens bieden we hiermee een stuk garantie richting de voice-over dat hij betaald krijgt. Vooraf betalen zorgt voor een vlotte doorloop van je bestelling.

Hoe kan ik betalen?

Via onze Voice Supportdesk ontvang je een factuur met betaallink. Die kun je betalen per Pay-Pal, Creditcard of i-Deal.

Kan ik meeluisteren en regisseren?

Sommige stemmen bieden de mogelijkheid om als opdrachtgever mee te luisteren en te regiseren. Wanneer de stem inspreekt in onze studio dan is meeluisteren altijd mogelijk. Via Skype, Facetime of telefoon. Wanneer een stem extern inspreekt of vanuit het buitenland dan moeten we dit overleggen. De snelste manier blijft een goede briefing sturen bij je aanvraag.

Mag ik de demo bestanden downloaden en gebruiken?

Nee. de rechten van alle audio en videobestanden op deze website vallen onder het auteursrecht van de producent. Heeft u een audio demo nodig om aan een collega of klant te laten horen dan kunt u de directe link van de stem doorsturen. Plak simpelweg de stemcode achter www.thevoiceshop.nl/voices/stemcodehier

Kan ik mezelf aanmelden als stemacteur of voiceover?

We staan altijd open voor nieuwe aanmeldingen. Echter zullen we niet altijd alle stemmen in THE VOiCESHOP zetten. Denk jij dat je een Premium Voice-Over bent? Stuur dan je CV en audio demo’s naar support@thevoiceshop.nl